Wednesday 15 November 2017

Forex Sniper Pro


SniperForex gjennomgang Besøk nettstedet Kjære medmennesker: Jeg har mottatt et svar fra Sniper Forex, og vi har rettet opp den nye situasjonen. Hvis du legger merke til, var ikke søknaden min mot systemet heller mot de nye eierne. Vi har endelig rettet opp situasjonen og de var veldig hyggelige å sende meg mine nye filer gratis. Jeg antar at de er veldig gode mennesker, og feilen skyldtes at e-post ikke ble overvåket riktig. Jeg er takknemlig for at vi har rettet opp situasjonen, og jeg anbefaler absolutt dette systemet. Alt det beste, Nasser F. 2014-04-04 1 Star Kjære medmennesker, Hovedformålet med og sammendraget av denne anmeldelsen er: FATTIG KUNDESERVICE og IKKE HONORING DEN LIVETIDSTJENESTEN SOM ER OPPSTÅTT MED KJØP. Min historie er som følger: Jeg kjøpte Sniper Forex-systemet for lenge siden da Mr. Gary Pavkovich var eieren av systemet. Når jeg kjøpte systemet, ville jeg få oppdateringer for livet, etc., og den eneste andre typen betaling jeg måtte gjøre er en 25 hvis jeg ønsket å endre kontoen på systemet mitt. Mr. Gary ga det høyeste nivået av kundestøtte mulig, og jeg er ikke sikker på hva som skjedde med ham, da han ikke lenger er eier av systemet. Det ser ut til at nåværende eiere av Sniper Forex System er en annen enhet som jeg mottok en e-post fra dem som sa at Gary ikke var der lenger. Disse nye eierne har gitt den laveste standarden på kundeservice mulig. Jeg har prøvd å kontakte dem mange ganger (via e-post som de ikke har telefonnummer) for å få kontonummeret endret på mitt Sniper Forex System, og mine kontaktforsøk har blitt kontinuerlig ignorert. Jeg har gitt dem rikelig bevis på at jeg hadde kjøpt systemet og sendt dem mange e-postmeldinger, men de svarer ikke i det hele tatt bortsett fra ett svar som var meningsløst. Enhver kjøper av Sniper Forex System får levetid service av oppdateringer og som nevnt ovenfor, ville en avgift bare måtte betales. Jeg er sikker på at når disse nye eierne kjøpte Sniper Forex System, var det en del av avtalen som skulle betjene de gamle kundene. Jeg er sikker på at Mr. Gary ville ha bestemt den betingelsen som da han var eieren, han ga en levetid på oppdateringer, igjen med den eneste avgiften som var for en kontoendring. Mr. Gary var en ekte gentleman, og jeg er sikker på at han ville ha fastsatt denne tilstanden for de oldeeksisterende kundene på den tiden. Jeg har fått den laveste standarden på kundeservice fra disse nye eierne. Det er ikke rettferdig at jeg må kjøpe systemet igjen. Jeg vil gjerne nevne at jeg selv hadde betalt Mr. Gary penger på forhånd hvis jeg noen gang vil endre kontonummeret i fremtiden (jeg kan bevise dette). Grunnen til at jeg gjorde dette var at jeg ikke var fornøyd med megleren, jeg kunne bare få kontoen endret umiddelbart da jeg brukte mer enn en megler på den tiden. Jeg kan bevise alt dette og har e-postkvitteringer lagret. Siden jeg ikke blir gitt tjenesten som ble lovet på kjøpstidspunktet, så tror jeg at jeg har blitt svindlet. Svindelen er ikke av Mr. Gary Pavkovich, men av disse nye eierne. Derfor ber jeg deg om å passe på når du kjøper fra disse menneskene. . Forex Sniper Pro Anmeldelser Arbeidstest på EURUSD 15 minutters diagram: 3. 2013 . Forex Sniper Pro forexthforexsniperpro Handle noe Forex-par 24 timer om dagen Helt fantastisk BuySell-piler opptil 90,17 WINS ForexSniperPro er et profesjonelt nivå indikatorsett bestående av 5 Forex-indikatorer, inkludert et BUYSELL Entry Arrow-system, designet for å brukes sammen som en enkelt handel system som gir enhver Forex-handler, avansert eller absolutt nybegynner, muligheten til å ta høy sannsynlighetshandlinger på et hvilket som helst valutapar, i flere tidsrammer. Teknisk sett identifiserer systemet den nåværende trenden, og ser så ut til å ta motetrender (i dyppespissene) av den trenden, for å målrette toppene og bunnene av mindre trekk i den større trenden. Systemet leveres med en 26-siders brukerhåndbok i PDF-format som forklarer hvordan du handler. Forex Sniper Pro La meg starte anmeldelsen med en kort video Jeg opprettet å ta en titt på dette Forex Sniper Pro-indikatorsettet og gi mine anbefalinger. Her går vi, har tusenvis av ord for å komme seg ut på en haug med Forex-vurderinger, slik at du er i den første. Denne programvaren leveres med to indikatorer, en fargekodet oppdaterings trend og retningsindikator, samt en indikator for støttestøttenivå. Utvikleren hevder at disse 8220kan brukes til skalp, dagshandel eller svinghandel med noen Forex pair8221 som gjør at dette ser ut som en en størrelse passer til alle løsninger. Jeg foretrekker systemer som er litt mer spesifikke og har blitt handlet med en strategi på ett eller to par på en eller to tidsrammer, og jeg vil holde det i bakhodet. Forex-programvaren koster 94, og den blir solgt på ClickBank betalingsprosessoren. Forex Sniper Pro Review I videoen diskuterer jeg et par forskjellige elementer i forhold til dette systemet. For det første viser resultatene hvordan indikatoren ser på diagrammet, hvordan den peker på potensielle trender og hvordan du kan bruke den. Snikskytteren doesn8217t viser en oversikt over handel, slik at du kan stole på denne programvaren, du må tro på strategien som isn8217t forklart. Det kan ikke være en metode for alt jeg vet. Jeg vil vise deg et eksempel på beviset nedenfor. Forex Sniper Pro Bedømmelse Jeg tror ikke jeg skal forfølge dette lenger. Hvis de ga mer informasjon bak logikken eller strategien følger indikatorene jeg ville vurdere å skifte meg. Legg igjen en kommentar nedenfor og gi meg beskjed om hva du synes om snikskytteren.

No comments:

Post a Comment