Wednesday 8 November 2017

Forex Mentor Pro Medlemmer Bloggen


Et ord fra grunnleggeren, Marc Walton Hvis du er virkelig seriøs om å bli en vellykket handelsmann, vil min mini-serie med videoer hjelpe deg med å komme deg på vei. Jeg kan vise deg hvordan du vellykket kan bygge rikdommen og leve drømmen din mens du unngår alle feilene som nybegynnere gjør normalt. Forex Training Academy eies og drives av meg, Marc Walton. Jeg lever drømmen på den vakre øya Lanzarote. En erfaren, svært vellykket profesjonell handelsmann og en stor lærer, jeg er din ideelle mentor. I dag har du sjansen til å ta denne mini-serien av videoer som jeg har opprettet for å hjelpe deg med å begynne å tro som en suksessfull handelsmann. La meg hjelpe deg med å finne ut hva du trenger å gjøre på annen måte, slik at du kan håndtere din måte å leve på drømmen som meg. Forex Mentor Pro Dette traderopplæringsalternativet ble utviklet av meg for å hjelpe nybegynnere til mellomstore handelsmenn å nå sine mål. En av de beste lavprismodusene 5 forex-treningsprogrammer på internett, tilpasser Forex Mentor Pro til dine behov. Med en rekke vinnende strategier å velge mellom, får du daglig analyse, tips og råd fra en gruppe mentorer, samt tilgang til et aktivt, medlemmers eneste forum som drives av en profesjonell forhandler. Hvis du vil lære hvordan å handle fra teknisk analyse, dette er dette programmet for deg. Og den gode nyheten er at du kan Forex Mentor Pro. Fotis Trading Academy Siden 2013 ble Fotis Trading Academy dannet som et partnerskap mellom meg selv og Fotis Papatheofanous MBA for å levere eksklusiv traderopplæring til folk som er veldig seriøse om å bli en fulltidshandler. Som meg, administrerer Fotis millioner av dollar for kunder og er en begavet lærer. Han har grader i økonomi, næringsliv, databehandling og internasjonale verdipapirer og investeringer, samt å være en sertifisert derivatkonsulent. Hvis du er virkelig SERIOUS om å bli en vellykket handelsmann og er villig til å investere tid og penger, er Fotis Trading Academy for deg. Et siste ord fra meg Jeg er glad for at du har oppdaget Forex Training Academy, og jeg vet at jeg kan hjelpe deg med å bli handelsmannen du vil være. Jeg håper du liker videoene dine og ikke glem å ta et par minutter for å sjekke ut min lave pris, 5 online Forex Mentor Program og skreddersydd en til en trening. Hvis du vil nå ut, kan du email meg ved å trykke på Kontakt oss-knappen nedenfor. Heres til din trading suksess. Intervju med Marc Walton 8211 Forex Mentor Pro Hvordan kom du først inn i Forex trading verden Jeg solgte min offline virksomhet da jeg traff den store 40, semi pensjonert amp flyttet med min kone amp ung familie å bo i solfylte Kanariøyene. Jeg oppdaget da at du trenger mer penger når du har så mye fritidstimer og et vakkert klima. Jeg trengte å finne en måte å tjene en betydelig inntektsforsterker, hadde ikke lyst til å kjøre en konvensjonell virksomhet, så jeg snudde meg på internett. Hvor lenge har du vært trading Forex Det tok meg 3 år å lære å handle med suksess. Etter 5 år begynte jeg å lære amp mentor andre. Jeg starter nå mitt 9. år med Forex trading. Hvilken plattform bruker du til din egen handel, bruker jeg MetaTrader4. Jeg har brukt andre plattformer, men diagrammene er fine og klare, og det er lett å lære andre hvordan de skal brukes. Gjør du handel basert på teknisk analyse eller grunnleggende analyse Eller nyheter Jeg er en teknisk handelsmann. Jeg har alltid hatt oppmerksomhet til planlagte nyheter og unngått åpning av handler når det gjaldt, men det var grensen for min grunnleggende analyse. Men med alle euro kaos i de siste 18 månedene har jeg vært mye mer oppmerksom på hva som skjer i finansverdenen. Jeg handler ikke nyheterne i seg selv og handler aldri på NFP fredager. Hvilke valutapar fokuserer du på? Jeg konsentrerer meg om GBPUSD, EURUSD amp EURGBP. Jeg er engelsk, men bor i euroområdet. Jeg anbefaler til elevene at de konsentrerer seg om sin egen valuta hvis det er mulig. De leser avisene og hører ordet på gaten forsterkeren er derfor allerede mer kunnskapsrik enn mange eksperter. Hvilken type handelsstrategi bruker du Alt jeg gjør er basert på kjernenes grunnleggende støtte for forsterkningsmotstand, både fast amp moving (emas). Jeg har alltid som mål å handle med trenden, men har vellykkede alternativer hvis markedene varierer. Jeg prøver aldri å velge topper og bunner. Hva var katalysatoren som forvandlet deg fra en sliter handelsmann til en konsekvent lønnsom jeg kjempet i 3 år. Jeg har aldri vært interessert i gambling og likevel etter noen år viste jeg mange av egenskapene til noen med en avhengighet jeg fant disiplin amp amp-etter det vanskeligste området for å erobre. Til slutt tok jeg en pause. Jeg VIST at det var penger å bli gjort, men jeg trengte å ta litt tid og utarbeide en klar strategi. For meg tålmodighet, disiplin amp evne til å følge reglene er nøklene til å lykkes på Forex. Når lanserte du nettstedet ditt, lanserte jeg mitt gratis nettsted i 2008 amp og deretter forexmentorpro sent i 2009. Jeg handlet og tjente mye penger, men jeg ble kjedelig mens jeg ventet på bransjer å sette opp. Jeg lærte noen lokale folk hvordan man handler og deretter startet en blogg der jeg delte tips og råd via twitter og bloggen. Jeg hadde opprinnelig betalt 3300 for et DVD-kurs (hva tenkte jeg) jeg visste at jeg kunne gjøre en langt bedre jobb og for betydelig mindre. Hva gjorde deg forandre fra Forex trader til Forex trainer Jeg hadde vært trading i 5 år. Jeg handler fra 4 timers diagrammer, så hadde lange perioder med inaktivitet, og dermed startet bloggen. Jeg fant at jeg likte å hjelpe folk med å lykkes og sparer mange mennesker fra alle svindlere og søppelprodukter som vi alle vet om. Hva vil du si er den mest nyttige delen av nettstedet ditt Bortsett fra de pedagogiske ressursene og analysen er den største, mest populære delen medlemmene bare delen av forumet. Dens drevet av full tid profesjonell trader Pierre som er til stede under London amp ample New York økt for å dele tips amp råd. Medlemmer kan dele ideer og strategier. Det er ingen negativitet og erfarne medlemmer er virkelig villige til å hjelpe. Hva gjør Forex Mentor Pro annerledes enn andre Forex kurs. Den er høy kvalitet med stor støtte, men er latterlig billig. Forex mentor programmet har over 40 pedagogiske mini videoer å lære folk hvordan å handle, men den største fordelen for medlemmene er at vi viser dagen før det vi forventer å skje i markedene, hvorfor og hvordan vi har til hensikt å handle det. Jeg er kjent for å være spøkelig nøyaktig med mine fremskrivninger J. Hvilken type mennesker registrerer seg til Forex forumet ditt Det er et spamfree forum (hvert medlem er vetted). Vi har medlemmer som har uteksaminert og blitt prohandlere som er så glade og villige til å gi noe tilbake. Det er ikke noe rom for vingers og negativitet 8211 bare et genuint nyttig etos. Hva gjør forumet nyttig for nye handelsfolk Erfarne handelsfolk Nye handelsfolk kan stille spørsmål uten frykt for å bli latterliggjort. De kan gni skuldre med mange mennesker som har vært der de er nå. For mer erfarne handelsmenn er det en sjanse til å koble seg til andre (handel kan være en ensom forbi tid) og hjelpe andre hvis de velger. Eventuelle endelige tanker eller ord med oppmuntring Forex kan være en veldig lønnsom bedrift, MEN folk trenger å behandle det som en bedrift, ikke en hobby hvis de ønsker å bli veldig vellykket. De som kommer inn i Forex, forventer å bli rik over natten, blir skuffet. Det tar tid, innsats og engasjement, men belønningen kan være strålende hvis du kan sprekke den. Om Sara Patterson Siden mine tenåringer hadde Ive to passioner - politikk og tjene penger. Kort tid etter at jeg fullførte MA i politisk vitenskap, snublet jeg over Forex-verdenen, og jeg innså at jeg kan få min kake og spise den også. Nå gleder jeg meg til å oversette nyheten til lønnsomme handler, og hjelpe andre å utforske Forex-verdenen. Post navigasjonForexMentorPro (Dean Saunders, Mark Walton) Omtale Besøk siden For å begynne med. nei jeg er ikke en tilknyttet Jeg har imidlertid vært et fornøyd medlem siden 2008. Forexmentor Pro har tatt meg fra å være en rookie gambler til en handelsmann som nå vinner mer enn jeg mister. Ganske et krav. Jeg har fått en solid, omfattende utdanning fra utdanningsdelen. Bare for å svare på forrige gjennomgang. Det er ingen veiledning Spørsmål blir lagt ut regelmessig i forumet og besvares i dager eller timer. Det er opptil tre omfattende blogger i uken. Disse bloggene inneholder veiledere tips for hva som kan skje i uken fremover, ikke hva som skjedde forrige uke. De fleste ukene er spådommene spot på, og i noen tilfeller har produsert et stort antall pips. Mentorene sier kontinuerlig at vi ikke er en tipping-tjeneste, og oppfordrer medlemmene til å gjøre sin egen analyse først. Mentorbloggene inneholder detaljerte grunnleggende samt teknisk analyse. Hva forventes i veiledningsområdet I mine tidlige dager. Jeg kunne stille et spørsmål uansett hvor dumt og få en forklaring som avklarte mitt problem. Noen ganger måtte jeg spørre mer enn en gang. Jeg var litt treg. Jeg har alltid svaret: D. Systemene er ikke oppdatert. De trenger ikke oppdatering. Hvis de gjorde det, ville de ikke ha vært lyd i utgangspunktet. Alle som har handlet på en stund vet at ingen system fungerer hele tiden. Det avhenger av markedsforhold. Jeg klarer ikke å se hvordan prisen på eurusd påvirker hvordan et system som bruker støtte og motstand, virker. Prisen forblir ikke den samme. støtte og motstand gjør. M2-systemet krever ikke tidssoner. Det er en forex grunnleggende som omhandler breakout av en trendlinje, tilbaketrekning og videreføring. Veldig grunnleggende. En av mine brød - og smørstrategier. M1 og M2 fora er døde jeg antar at når de blir forstått, er det ikke mye å si om dem. Jeg antar at det meste av forumhandlingen foregår i Pierres hjørne, der jeg ikke har sett denne gentleman posten, som har daglig. selv timevis oppdateringer. Du kan legge inn spørsmål her som vil bli besvart. En av de tingene som imponerte meg om forumet var det faktum at det ikke er noe å bite, sniping eller negativitet der, vel så langt uansett: D Det er muligheter for å oppgradere din utdanning. De er tydelig presentert og til dags dato har ingen satt pistol i hodet mitt og sagt, KJØP. Jeg innså nylig at mens jeg er en rimelig teknisk handelsmann, hadde jeg lite eller ingen forståelse for grunnleggende og hva driver markedene. Jeg ville inngå en handel basert på det jeg så som teknisk teknisk informasjon, bare for å få handelen omvendt og gå den andre veien, på grunn av geopolitiske problemer eller nyheter. Jeg har nylig snakket om dette, og nå tror jeg at jeg har en mye bedre sjanse til å handle fulltid for å leve: D endelig, hvis om lag 45 av femti anmeldelser er positive. så hvis det går som en and og kvak. D God handel til alle Tokolosh (martin)

No comments:

Post a Comment