Friday 24 November 2017

Forex Årlig Inntekt


Bruk Forex Income Calculator til å se hvor mange pips du trenger for å tjene hver dag for å oppnå dine inntektsmål for året. I tillegg, med de avanserte alternativene (nederst) kan du endre standardinnstillingene som inkluderer uker per år som du vil handle, antall dager per uke, antall størrelser og antall partier. Les mer om standardinnstillingene og de avanserte alternativene på FAQ-hjelpefilen her. WEBMASTERS: Ønsker Forex Income Calculator for nettstedet ditt Email adminpiphut med webadressen din for tillatelse. Få vårt gratis, daglige valutasignal i din e-post Over 20.000 abonnenter og telling. Vi respekterer ditt privatliv, og vi vil aldri spam eller selge e-postRealistic Inntektsmål for Forex Trading Hei handelsfolk Først vil jeg takke Casey Stubbs og teamet hos Winners Edge Trading for velvilje av å gi meg et gjestepost. Jeg anser det som en ære å kunne være fra hverandre av denne bloggen. Så hva er realistiske og akseptable inntektsmål som en Forex Trader For å svare på dette spørsmålet må vi se på andre investeringer og karriere tilgjengelig i verden. Jeg vil bruke eiendomsmegling som et paradigme av flere grunner: det er bruk av innflytelse (ikke så stor som forex, men det er overordnet element i det) og fordi folk kan bli rik på eiendomsmegling akkurat som de kan i handel. I fast eiendom, hvis du er en kunnskapsrik investor, kan du realistisk gjøre 20-50 årlig. I disse dager ville du være heldig å gjøre 10-158211 de fleste mister penger. Så let8217s sier at du var en av de få kunnskapsrike investorer, og du var så god at du kunne tjene 30 avkastning per år ved hjelp av den innflytelsen som tilbys. Utnyttelse er tilgjengelig gjennom bruk av boliglån. Jeg tror 30 prosent årlig er et ganske stort antall i fast eiendom vurderer dagens økonomi, men for argumentets skyld kan vi bare si at det er mulig. Med det for øye, kommer vi til den konklusjonen at for å være mer lønnsomt i Forex enn Real Estate må vi gjøre mer enn 30 per år: dette er bare 2,5 per måned. Jeg mener ærlig at vi kunne risikere 2,5 av våre kontoer på en enkelt handel og møte vårt månedlige mål med handel sammen med et risikobesparende forhold på 1: 1. Det er den eneste handelen du må gjøre den måneden for å få det du vil være gjennomsnittlig i Real Estate for å bli ansett som svært lønnsomt. Konklusjonen er enkel: Forex har et så stort potensial at det enkelt kan overgå Real Estate selv med minimal risiko tiltak på plass. Jeg kan ikke tenke på mange investeringer som gir overalt nær 100 ROI per år. Let8217s ta en titt og se hvor vanskelig det ville være å gjøre dette med minimal til moderat risikostyring. Det kommer ut til 6 per måned compounding. Nå, min venn, er mer enn mulig i dette markedet. Hvis du er trygg på lønnsomheten som handelsmann og villig til å risikere, si 3 av kontoen din på hver handel, deretter med en RR på 1: 2, kan du enkelt oppnå denne prosentandelen med 1 handel i en måned. Dette er bare for å vise deg at Forex er en utmerket investering hvis du tar det sakte og fokuserer på lang sikt. Jeg vil gjerne sammenligne Forex Vs Average og over gjennomsnittskarrierer. Nå ser man på gjennomsnittlig inntekt per innbygger (person) i USA. Gjennomsnittlig inntekt per innbygger i 2011 var 41.663. La oss forestille deg at du ønsker å gjøre minst 50 000 per år handel. Tross alt gjør du dette for pengene, så du vil gjøre så mye som mulig. Nok en gang ved å bruke minimal-moderat risiko sa vi at du enkelt kunne akkumulere 6 i måneden, mange ganger kan dette gjøres av 1 handel. Så forutsatt at du øker størrelsesstørrelsene dine med kontoen din hver måned, i stedet for ukentlig eller daglig for risikostyringsformål. Du må ha en 20.000 konto for å gjøre 50.363 per år på 8 i måneden. Dette forutsetter at du ikke klarer å gjøre mer enn 8. Nå kan vi si at du har minimert utgiftene dine og jobbet, slik at du kunne bygge din handelskonto. Hvor lenge vil det ta deg til å gjøre 1 million av en 10.000 konto til 10 avkastning per måned I 4 år vil du ha 970.000. Del det med 4 og du får 242.500. Dette betyr at du har gjort 242 500 hvert år. Det er hvis du ikke tok noe ut, la i stedet la kontoen din bygge på 10 ROI hver måned. La oss bare si at du ville vente til 5 år og deretter begynne å trekke ut alle fortjenestene dine for å leve av. I 5 år vil du ha 3.044.816. Nå kan du gjerne trekke ut alle fortjenestene hver måned, det vil bety at du vil gjøre 304 481 i måneden. Bare tenk det. Hvis du bygger opp 10k-kontoen din i 5 år, vil du gjøre 3 653 799 et år etter det dersom du trekker ut alle inntektene dine. Så vi ser at det er mye bedre å bygge opp kontoen din til du føler at du trenger å ta pengene ut. Jeg mener, kan du tenke deg å gjøre den typen av inntekt 5 år fra nå hver måned. Jeg snakker ikke engang om noe som ikke er mulig. 10 per måned er veldig mulig i Forex. Jeg vil utfordre deg til å finne meg en annen karriere i verden som vil få deg til å tjene den slags penger om 5 år. Jeg mener, ærlig talt, disse tallene er tankene blåser, og likevel ikke vanskelig å oppnå. Jeg har personlig gjort 95 i en måned før. Gitt, jeg lider mye fra ikke å bruke riktig ledelse. På grunn av dette anbefaler jeg at du bruker riktig risikostyring. Mitt mål er å forsterke hvor lønnsomt Forex markedet kan være hvis du jobber hardt, og har langsiktige mål i tankene. Til slutt, hvis vi er i stand til å opprettholde en realistisk oppfatning av Forex, har vi større sjanse til å sette rimelige mål og opprettholde en lønnsom handelsstrategi som gir oss en stabil inntekt over tid. Jeg vil også gi en rop ut til en god artikkel skrevet av Nathan her på Winners Edge Trading, denne artikkelen gir også klok veiledning når det gjelder å se på Forex som karriere og fokusere på det langsiktige. Takk for at du leser, og vær så snill å la noen tanker og kommentarer. John du kan prøve vårt handelsrom, vi gjør litt trening for pengestyring, og vi jobber sammen som et teamhandel. Du kan prøve det i 30 dager for 27 winnersedgetradingtrade-of-the-day. html Hei der, Veldig informativ artikkel. Hvis noen kan hjelpe meg ut selvfølgelig, begynte jeg å lese mye på Forex, praktisert på en konto i ca år (vellykket - men bor i 20-serien og kan ikke synes å komme over dette humpet), og er nesten klar til å ta stupet. Men å finne anstendig bøker om risikostyring i forhold til tradingforex har vært litt vanskelig å finne. Eventuelle forslag også - er det hvor som helst man kan bli med i et lag eller finne en mentor Å føle seg helt alene her. Takk, john K. ja det er en god artikkel sikkert, men vi vet alle det er ikke lett. Men fortjenesten er virkelig ubegrenset i Forex. Leter du på hva George Soros har oppnådd. Jeg er enig med Dave på dette. Gjør det høres for enkelt til min mening også. Jeg er i utgangspunktet enig i din konklusjon, men du spiller litt rask og løs med tallene for å komme dit. For eksempel sier du at du kan tjene 6 per måned på en handel med 1: 2 Risiko: Belønningsforhold. Det er sant, forutsatt at du er så god at du aldri tar tap, og at du er villig til å risikere 3 på en enkelt handel (betydelig mer enn de fleste økonomistyringseksperter anbefaler). Ingen av disse antagelsene er realistiske for de fleste handelsfolk. Falsk. Det nummeret ble brukt for første gang 8220traders8221 som ikke hadde noen erfaring eller til og med plaget å ta seg tid til å utdanne seg på en slik mulig måte. Det realistiske tallet er lite over 60 som ikke gir fortjeneste, og hvem er de du spør Desperate personer som tror på 8220quick rich8221-ordningen. Riktig, bra for å se disse nyttige infoene her. Takk mye for å dele dem med oss. I FOREX, er 10 avkastning per måned god nok Ble medlem Nov 2005 Status: Medlem 26 Innlegg Før du begynner å fortelle om prosentandeler, foreslår jeg at du først bekymrer deg om å finne en syste som fungerer for deg som du vet, vil konsekvent gi et overskudd over en gitt periode. Åpenbart hvis du har en million dollar konto 10 per måned vil være mer enn nok til å leve av og gi deg alle lekene du kan forestille deg. Men på en 100 dollar konto vil din 10 ikke betale for internettforbindelsen din. Du bør først overtale målet: Vil du gjøre dette for å leve, supplere inntektene dine, bygge din investering portflio for pensjonering etc. Neste gang du har funnet et system som passer din personlighet og jobber konsekvent med å produsere repeatable trades, vil du kunne beregne hvor stor en accont du trenger for å møte dine mål. Jeg plasserer ovennevnte i den ordren fordi hvis du går ut på jakt etter et system for å passe målene, vil det ikke fungere fordi hvert system virker annerledes for hver enkelt person basert på deres risiko for toleranse, følelsesmessig kontroll, utholdenhet og en rekke andre personlige charectaristics som gjør oss alle unike. Finn et system som fungerer for deg. Planlegg deretter din fremtid. Å være tålmodig koster ingenting. Unnlatelse av å gjøre det kan koste en formue. Før du begynner å fortelle om prosentandeler, foreslår jeg at du først bekymrer deg for å finne en syste som fungerer for deg som du vet, vil konsekvent gi et overskudd over en gitt periode. Åpenbart hvis du har en million dollar konto 10 per måned vil være mer enn nok til å leve av og gi deg alle lekene du kan forestille deg. Men på en 100 dollar konto vil din 10 ikke betale for internettforbindelsen din. Du bør først overtale målet: vil du gjøre dette for å leve, supplere din inntekt, bygge din investering. Ive utviklet mange systemer. De fleste systemene gir svært høy avkastning på 100 til 300 på kort sikt, men vil møte marginalsamtaler ved annen markedssituasjon. En av grunnene til at jeg postet spørsmålet er fordi jeg tror jeg fant et konsistent system nå, men retrun er ikke så høyt som mitt tidligere system. God ting er fra min fremoverprøve og tilbakestest, resultatet ser veldig konsistent ut. Takk for alle oppgavene du har gitt.

No comments:

Post a Comment