Monday 16 October 2017

Genesis Trading System


SENESTE PRODUKTER PRODUKTKATEGORIER BESTE SELSKAPER BRAND: HANS LASER Laserskjermemaskinen består av lasergenerator, styringssystem, bevegelsessystem, optisk system, kjølesystem, avtrekkssystem og beskyttelsesluftsystem. Systemet brukes vanligvis i karbonstål, rustfritt stål, fjærstål, legeringstål, galvanisert ark, aluminium og annet metallplate. Maksimal skjæretykkelse er mindre enn eller lik 6mm. (Skjærebredden kan variere for forskjellige materialer. Maksimal laserutgangseffekt 700W Driftsområde (X-aksel Y-akse). 1500mmtimes3000mm ØKONOMISK TABEL CNC PLASMA KUTTINGSMASKIN LEGEND B5II Den unike designen gjør at LEGGEND B5II lsquoone-maskin med to funksjoner er mulig. Den har evnen til å LEGEND B5II har tre unike kutte moduser, og du kan oppnå utmerket skiveytelse ved plater, ved hjelp av platemodus, vannkjølingsmodus og Arc spenningsavkjenning THC HYDRAULISK PRESSBREMS 175TONX3100 Enkel betjening, maksimal produktivitet i det lange løp. Omhyggelig utvalgte komponenter, en solid stålramme (ST44 A1 stål) og mange forskjellige standardfunksjoner som f. eks. Motorisert R-akse, manuell kroning, full lengdeverktøy gjør EasyFabrsquos høye prisfordelingsgrad det gjør det til en god langsiktig investering for lav-til-høy volumelow-mikseproduksjonsløp. DNC600-kontrolleren på EasyFab er en ideell og brukervennlig CNC-kontroller for høy volumelow-blandingsdeler. EasyFabrsquos hurtigutløserklemmer, manuelle Z-fingre som er justerbare fra maskinens front og glidestøttearmer, gjør det veldig enkelt for verktøyendringer og delposisjonering EasyFabrsquos-rammen er maskinert på høyteknologiske maskineringssentre med 0,01 mm nøyaktighet Motorisert R-aksen gjør det en bris å gå gjennom Z-bukene. Klar og klart designet elektrisk panel med lett å bytte ut Siemens-komponenter. Hoerbieger Hydraulics opprettholder jevnt trykk og jevn bøyning fra det minste stykket til full lengde deler Elektroniske lineære vekter med høy oppløsning og høy presisjon hydraulisk system sikrer jevn vinkel på deler med full lengde Gjort i Tyrkia TESTIMONIALS Hold deg oppdatert med våre nyeste produkter Over 32 globale merkevarer Hurtig kontakt Vi er glade for å hjelpe deg Vårt hovedmål er å utvikle gode forretningsforbindelser med våre kunder, med at våre produkter er konkurransedyktige priser og for å hjelpe dem enda en etter serviceavdeling bestående av et høyt kvalifisert teknisk team vil gi dem verdensklasse støtte. Vi verdsetter din tilbakemelding om våre produkter og tjenester. Ta gjerne kontakt og vi vil svare deg så snart som mulig. Genesis Matrix Trading Ble med Feb 2009 Status: Hasta la victoria siempre - El Che 15,256 Innlegg W elcome to Genesis Matrix Trading Thread. Her vil vi fokusere på handel med Genesis Matrix System og it8217s assosiert medfølgende indikatorer. Hvis du ønsker å delta i denne tråden, må du først godkjennes av Genesis Team. For å få godkjenning må du ha lest hele dette innlegget nøye, og forstått trådens regler og vanlige spørsmål. Du vil bli anbefalt å lese (minst) de 100 siste sidene av tråden. Hvis du har lest og forstått dette innlegget (Post 1), kan du sende en privat melding (PM) til realjumper og be om tillatelse til å bli med i tråden. Når forespørselen din er blitt vurdert, vil du bli varslet om resultatet. Beslutningen vil være endelig. Genesis-teamet aksepterer noen ganger ikke nye applikasjoner på grunn av (mest sannsynlig) at laget ikke er tilgjengelig for å behandle søknadene. Din søknad vil bli vurdert neste gang laget er tilgjengelig. Vær tålmodig. Tillatelse til å legge inn i denne tråden er ikke lenger nødvendig. Tråden er nå åpen for alle og fra dette innlegget på, vil jeg ikke lenger delta her. Min PM-funksjon er slått av, så du kan ikke kontakte meg. Innlegg før mitt siste innlegg er (mer eller mindre) i tråd med trådreglene. Jeg kan ikke kommentere noe etter mitt siste innlegg. Nedenfor vil jeg stave ut de få reglene i tråden. Reglene er ikke omsettelige, og hvis du bryter noen av disse reglene, vil du bli utestengt fra tråden. La meg være helt klar. Hvis du bryter noen av disse reglene, kan det bare være en av to grunner: 1. Du har ikke lest dette innlegget. Du ignorert reglene Uansett. Du vil bli utestengt fra denne tråden. Du får ikke en ny sjanse. Alle nødvendige indikatorer og en mal leveres for deg i en zip-fil nederst i dette innlegget. EDIT: Bygg 600 kompatible filer er også plassert nederst i dette innlegget. Du kan også bruke noen av tilleggsindikatorene fra Genesis System Tools-tråden som utviklet for oss av Xaphod. Ingen andre indikatorer vil bli gitt uten forhåndsgodkjennelse fra en av Genesis-gruppemedlemmene. Hittil har det eneste unntaket vært for noen bevegelige gjennomsnitt som skal brukes på den måten som er forklart her av Martyfish. Vi bruker Heiken Ashi-lysene med dette systemet, og årsaken til det er todelt: 1. HA-lys har en tendens til å glatte ut mye støyen som er forbundet med handel med M5-diagrammet 2. Det forhindrer at du blir partisk på lang eller kort side på grunn av tradisjonelle japanske lysestake mønstre og formasjoner, som iboende er upålitelige på de små tidsrammer (TF). Jeg har hørt alle unnskyldninger om hvorfor noen burde få lov til å bruke de japanske lysene, og ingen unnskyldninger flyr. Dette systemet bruker HA-lys, så bli vant til det. Sett din fordommer, frykt, bias, ukjenthet til side og åpne tankene dine. Det er et PDF-dokument lenger ned i dette innlegget som forklarer HA lys til deg. les det Vi bruker Heiken Ashi Stearinlys her, slutten av historien Regler for tråden 1. Ingen andre indikatorer enn de som er oppgitt i zip-filen nedenfor, eller i Genesis System Tools-tråden som utviklet for oss av Xaphod, skal brukes uten Forutgående samtykke fra et av Genesis-lagene. Du kan endre fargene på indikatorene på malen hvis du ønsker det. 2. Forutsigelser om hvor PA går neste vil ikke tolereres. Ganske klart vet ingen hvor PA går neste, og vi skal ikke gjette på det. Vi handler Genesis Matrix System, vi gjør ikke spådommer. 3. Vi vunnet, eller tolererer teknisk analyse (TA) eller grunnleggende analyse (FA) som fører til en forspenning for lange eller korte handler, eller noe annet som helst. 4. Hvis du er ny til handel, ikke les videre, du er på feil sted. Dette systemet er ikke for nybegynnere til FX trading, så kom ikke hit og spør forventning om å bli vist hvordan du handler. De erfarne forhandlerne vil ikke vise deg nåde. I stedet skal du gå til babypipsschool og gjøre hele kurset. Det er gratis og det er ekstremt bra. Du vil lære mye der. 5. Før du legger inn spørsmålet ditt, må du vurdere at spørsmålet ditt nesten er blitt spurt og besvart før. Bruk søkefunksjonen øverst på hver side og søk etter svaret ditt. Hvis du har søkt og ikke finner svaret, så spør og vi vil prøve og hjelpe. Vær veldig sikker på at du har søkt først skjønt, fordi det er lett å se om du har prøvd eller ikke, og vi vil ikke være skje med latte plakater. Vær oppmerksom. bryte noen av disse reglene er du borte herfra. Jeg vet at det høres hardt ut, men jeg er veldig seriøs om dette. Jeg har ikke tid til å holde påminner folk igjen og igjen som jeg har gjort tidligere. Les reglene og overholde dem. Vi er seriøse om handel her. var ikke her for en latter, var her for å ta bankene penger, og vi er seriøse om det. 1. Hvilken tidsramme kan jeg bruke Genesis-systemet på? Vi pleier å bruke M5 andor M15 tidsrammen, men systemet fungerer på alle TFs 2. Hvilke valutapar passer det? Alle valutapar er bra. Som med ethvert system, fungerer det best i en trend i stedet for et varierende marked, men noen par vil fungere. Gull og olje jobber også også. 3. Jeg har prøvd Heiken Ashi lys i flere uker nå, og jeg har lest Heiken Ashi PDF, men jeg liker ikke dem. Kan jeg bruke japanske stearinlys, vennligst nei, du kan ikke, men. Det du gjør på datamaskinen hjemme, er helt opp til deg. Imidlertid må et diagram du legger inn på tråden, overholde reglene, inkludert Heiken Ashi-lysene. Så hvis du vil bruke japanske stearinlys hjemme. fint. bare vær sikker på at noen diagrammer du legger inn i tråden, overholder reglene. 4. Gjør disse indikatorene gjengjeld Nei, ingen av Genesis-indikatorene repaint. Det kan virke som om du har (si) en M15-indikator på M5-diagrammet, men når perioden lyset er stengt, i dette tilfellet M15, så maler indikatoren permanent til diagrammet. Selvfølgelig, mens M15-lyset fortsatt er i gang, kan indikatoren virke å male på nytt fordi lyset ikke er lukket ennå. Dette spørsmålet har blitt adressert mange ganger, slik at du kan søke etter mer grundig forklaring. 5. På de nylig opptatte kartene ser jeg ingen piler, men jeg ser en ekstra matrise. Hvorfor har noen diagrammer ingen piler, og hvorfor har noen diagrammer denne ekstra Matrix Ok, den ekstra matrisen du ser på noen folks diagrammer, er faktisk pilene som er representert i en matrise, i stedet for en faktisk pil malt på diagrammet. Hvis du setter pilene og den ekstra matrisen på diagrammet, ser du at de samsvarer. perfekt. Denne ekstra matrisen heter ASCTrend, og den finnes på tråden av Xaphod her. Dette veldig kule tillegget gjør kablene renere og enklere å lese, og koden bak ASCTrend er mye mer effektiv enn Arrow-koden, slik at datamaskinen din har mindre arbeid å gjøre. Pilene jobber fortsatt bra, og ASCTrend fungerer også bra. Du kan velge hvilken du foretrekker. 6. Jeg har lastet ned zip-filen og installert alt, men en linje (eller flere) av Genesis Matrix er en solid farge, den endres aldri. Hva skjer Den vanligste årsaken til dette er at du ikke har alle indikatorene riktig installert. Genesis Matrix trekker sine data fra indikatorene i zip-filen, og det ser ut til eksperterindikatormappen for å finne indikatorene den trenger. Hvis indikatorene ikke er i eksperterindikatormappen, kan Genesis Matrix ikke vise dataene Den eneste andre er et Microsoft-tillatelsesproblem som eksisterer på Window Vista og Windows 7, jeg vet ikke om Windows 8. Det er et vanlig problem som Microsoft har påført på oss, og mer informasjon kan bli funnet her. som vil hjelpe deg ut. Hvem vi er. 8216We8217 er en liten gruppe handelsmenn som har samme stil på handel. De fleste av oss handler for å legge mat på bordet, så det er vår eneste inntekt. Hvor mulig vil vi hjelpe deg, og vi vil sende handler og diagrammer. Vi kommer imidlertid ikke til å holde hånden din og gå deg gjennom handler fordi du er for lat til å klare denne tråden. Nåværende Genesis Team av utviklere er: Xaphod. Xaphod har vært en fantastisk hjelp og fortsetter å jobbe utrettelig for å gi oss flere og bedre indikatorer som er skreddersydd for Genesis, og vi takker ham veldig mye for det arbeidet han gjør og den elegante koden han skriver. Genesis System Tools-tråden i Xaphod ligger her Wiz3003. En ingeniør som er ekstremt grundig og hans oppmerksomhet på detaljer er hva som gjør Wiz til et verdsatt medlem av laget. Han er en system tester drøm, og du kan være sikker på at når Wiz tester og dokumenterer noe nytt for oss, er det så godt som det blir. RJ. Ikke mye å si om meg82308230Jeg har vært der en stund og har lært å handle på den harde måten og I8217m fortsatt her. Etter hvert har jeg prøvd systemer som virket bra på overflaten, men nesten alle svikter til slutt. Genesis Trading System er imponerende i it8217s enkelhet og evne til å gi pips for meg, og jeg er glad for å være en del av teamet for å presentere det til deg. Tidligere Genesis Teammedlemmer er: Olivia (Ohammond). Olivia var 2ic, eller 82162 i charge8217 for denne tråden. Olivia og RJ har veldig lignende handelsstiler og har regelmessig kontakt med hverandre. Olivias handelsferdighet og ærlighet er her for alle å se på tråden, og hun har vært en stor hjelp ikke bare for meg personlig, men for tråden og alle sine medlemmer. Olivia er ikke tilgjengelig på dette tidspunktet, men vi holder seteren varm til hun returnerer Cody. Cody er en ekstremt villig og lidenskapelig handelsmann og koder som skriver noe fantastisk kode for å holde denne tråden og dette systemet på forsiden av linjen. Han har gitt utallige timer til tråden, og noen av hans ideer er virkelig fantastiske. Mye av koden vi bruker i dag, skylder vi Cody for. Jeg forventer at Cody vil slippe inn fra tid til annen, og vi holder sitt set varmt også for Oli (olivierforex). Oli startet handel i 2003, da EU nådde nesten 1,20, var de store nyhetene. Han begynte med FF 18 måneder siden og begynte å se på å handle med de mer støyende mindre TF med indikatorer, men fant ikke noe som passet hans personlighet til han snublet på Symphonie for noen måneder siden, noe som førte til å bli med i Genesis Matrix handelssystemet. litt av alt, men hovedsakelig indekser, og derfor forsvinner han ofte fra tråden før Wall Street åpnes. Oli ser ut til å ha forsvunnet i 2013, men vær så snill å holde stolen varm også. VENNLIGST MERK: Dette er ikke et system for noobies til FX trading. Ikke kom hit og spør, og forvent å bli vist hvordan du handler. De erfarne forhandlerne vil ikke vise deg nåde. I stedet kan du gå til babypipsschool og gjøre kurset deres. Det er gratis og det er ekstremt bra. Du vil lære mye der. Dette innlegget er det eneste innlegget som vil forbli redigerbart av meg for alltid. Alle utviklinger og viktige poeng vil enten bli plassert her eller vil være knyttet til herfra for å gi en nyttig oversikt over nyttige innlegg og verktøy. Lykke til og beste ønsker. Feilsøking av Genesis Installasjon publisert her av Cody Genesis Matrix Trading System Verktøy av Xaphod Gjennomsnittlig True Range indi forklaring er postet her av Olivia Market Open Times indi postet her av RJ. med takk til Yelena MTF Stochastic 2.10 postet her av Cody MTF Arrow 2.01 forklaring skrevet av Cody MTF Arrow 3.00 GenesisArrowMatrix 1.20 forklaring skrevet av Cody LFH Trading Simulator postet her av RJ, med takk til Olivia Currency Strength Meter, lenke og forklaring som er lagt ut her av Minako Manual Pivot indi er postet her av jamesT. The 5-15 Genesis Strategy and Genesis Sammendrag PDF postet her av wiz3003 5-15 Genesis Strategy vanlige spørsmål besvart postet her av wiz3003 M1 Genesis Strategy PDF publisert her av RJ Trading eksempler amp Forklaringer lagt ut her av Olivia IFR. Trading. En Trading Exercise postet her av RJ Trading Tips postet her av olivierforex Heiken Ashi Candles Forklart utgitt her av RJ med takk til dee50 fra x-mans super enkel systemtråd Enkelhetens forklaringseksempel forklaring oppført her av Oliverforex Higher Timeframe Trading forklaring og analyse lagt ut her av Krypty Stochastic Trading forklaring skrevet av RJ Stochastic Trading Film innlagt her av RJ Stokastisk indikator (mer info) postet her av Oliverforex Stokastisk Divergensinformasjon postet her av RJ Stokastisk Spørsmål svar skrevet her av RJ Stokastisk Fortolkning med klarhet skrevet her av jjre65 Hvordan for å legge til M15 og M5 Stochastic til samme diagram, sendte hun e av Cody En forklaring og informasjon om pivoter som er lagt inn her av wiz3003 Arrow trading tips skrevet av Martyfish Trade JournalAnalysis regneark (omfattende data analyse) postet her av wiz3003 Analyser dine egne handler, skape Din egen journal (et eksempel) lagt ut her av Mannai70 Another Tra de journalseksempel postet her av Malouin Posisjonsstørrelse, risiko, gjennomsnittlig handel og mer regneark postet her av PipMonster1 Daily Pip Target Excel-regneark postet her av jinchu Divergence Cheat Sheet publisert her av RJ Modified Pivot Indicator postet her av ericjschroed CamStudio desktop opptak søknad postet her av heispark MT4 Flytende diagrammer for flere skjermer brukere postet her av heispark Emotion Free Trading Book PDF publisert her av RJ Hvordan vise handelshistorie på MT4 diagrammer postet her av Fame Of Me genesisindtempl. zip 66 KB 42 313 nedlastinger Lastet 14 Nov 2012 6: 33am genesis indtemplbuild600.zip 380 KB 31,051 nedlastinger Uploaded 15 februar 2014 5:24 am Ble medlem feb 2009 Status: Hasta la victoria siempre - El Che 15,256 Innlegg Skjermbildet nedenfor viser den grunnleggende måten jeg handler på. Andre mennesker har andre varianter av handel med matrisen, men for de av dere som ikke kjenner meg, er dette en rask guide for hva jeg ser etter. For det første handler jeg kun fra Frankfurt-markedet, som er 1 time før London åpent82308230.til ca. 2 eller 3 timer etter at New York er åpnet. Jeg handler ikke de asiatiske markedene som en vane, fordi de er for sakte og tilbøyelige til små bevegelser, men hvis jeg ser noe saftig, kan jeg gå inn i en handel. Det er flere pips tilgjengelig etter at jeg fullfører handel noen ganger, men det er vanligvis forbi 2 am for meg, så jeg sover. So8230. Her går vi8230.Jeg vil gå inn i en Selg handel hvis alle følgende betingelser er oppfylt: Matrisen er alle samme farge etter at dagens lys er stengt, det vil si, at Matrix ikke kan repaint Stochastic hvis det faller fra en nylig overkjøpt tilstand. En Bjørn stearinlys har åpnet under den gule 5 EMA The Arrow8230 .. nå jeg venter alltid på pilen, fordi det i en plutselig PA reversering kan bli sent8230but8230.if en pil kommer ikke inn i de neste par lysene, blir jeg bekymret Utgangen er alltid vanskeligere enn oppføringen fordi vi vil være i handelen så lenge den går8230.men vi vet ikke hvor løp vil ende. Så generelt sett kommer jeg til å gå ut på en støttestøtte linje. Dette kan være en pivotlinje, et tidligere highlow-område, et rundnummer osv. I dette tilfellet var utgangen ingen av de ovennevnte. Imidlertid begynte PA å stanse og kunne ikke gjøre noe videre fremover8230.and8230.a stort doji-lys oppstod8230..og8230.dette lys begynte å bevege seg over den gule 5 EMA8230..og8230 .. Stokastikken begynte å klatre. At8217 er nok grunn til at jeg skal gå ut av trade8230.or8230 .. bring minst Stop Loss ned i et anstendig overskuddsområde slik at noe av fortjenesten din er beskyttet. På den måten vil du definitivt tjene penger, pluss at du vil være i god posisjon hvis bjørnen løper igjen. Rediger: Stopptab for shorts går over forrige sving høyt, og for lengder, under forrige sving lavt. Når det er sagt, er Stop Loss ikke der for deg å sitte og se, bli slått hvis PA vender seg. Dens der som nødbeskyttelse. Tanken er at du gjenkjenner at PA har slått seg, og du må manuelt gå ut av handel og vurdere å gå inn motsatt måte Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg har også noen få spørsmål: Din exit er på SR-linjen, men gjør du bruk TP (eller tilbakestilling) - hvor legger du stoppstoppet - hva er risikoen per handel Oppretthold det gode arbeidet Ahhhh. SL-plasseringen. lol. bra poeng, jeg glemte å nevne det i post 1. Jeg redigerer det om en sekund. SL for shorts går over forrige sving høyt, og for lengder, under forrige sving lav. Jeg bruker ikke et sett TP, selv om jeg har en ide i hodet mitt. For eksempel, hvis jeg legger inn en kort like under den daglige pivot, vil mitt opprinnelige mål være S1. med mindre det er noen annen støttelinje som følger med først. Når (og hvis) S1 er nådd, vil jeg målrette S2, eller en annen støttelinje som kan komme først. som et rundnummer eller tidligere støtteområde etc. Risiko per handel er veldig mye opp til den enkelte. Jeg liker bruk 2, men andre jeg kjenner bruke 5. Andre bruker 1. Andre andre varierer alderen avhengig av PA. Jeg er ikke der en riktig eller feil måte å gjøre det på. det er det du er komfortabel med. Å gjøre det du liker er Freedon. Å likte hva du gjør er lykke. hva vil du gjøre matrikssignalet viser et motsatt signal til din handel - når du ikke er i fortjeneste. vil du bare lukke handelen vil du gå i en ny handel Vel, hvis det er en riktig quotsignalquot, dvs. Matrix er fullført den andre fargen, oh ja. Jeg vil gå ut av sikkerhet. Faktisk har jeg sannsynligvis allerede gjort Hvis reverseringen er sterk, vil jeg se etter de samme forholdene som i post 2 og gå inn. Hvis reverseringen er mot trenden, vil jeg sannsynligvis vente og se om trenden fortsetter, og se etter å gå inn igjen. Vanligvis begynner jeg manuelt å etterlate handlingene mine fra omtrent 20 og fremover. Så når en handel er i fortjeneste med minst 20 pips, vil jeg flytte min SL for å bryte jevn og eliminere risikoen. Når vi går videre i tråden, ser du dette i aksjon. - når du er i fortjeneste Du vil bare la handelskanalen lukke den Avhenger. Hvis telleren beveger seg er bare markedet puster, så vil jeg la det gå. Hvis det virker som en fullblodig reversering, så vil jeg avslutte. Det er en tøff samtale og en som bare kommer med erfaring. Genesis Global Real Business Intelligence Vi snakker ikke bare om Business Intelligence, våre løsninger uthever og viser viktige data som vil gi deg konkurransefortrinnet og tilby kundene et overlegen nivå av service og erfaring. . I noen tilfeller fungerer teknologien på dataene selv, og automatisk justerer applikasjonsparametrene. Utviklingspartnerskap Mangler du innovasjon i dine handelsapplikasjoner eller finansielle teknologiløsninger. Lei av å måtte jobbe med programvareleverandører som ikke gir deg tilstrekkelige løsninger. Lei av mangelen på innovasjon i leverandørprodukter og - tjenester. Vi ønsker å bygge markedsløsninger og markedsplasser med strategiske partnere. Ta kontakt med oss ​​hvis du vil jobbe med Genesis om en ny forretningsmulighet eller løsning.

No comments:

Post a Comment